Zajmuję się diagnostyką i terapią integracji sensorycznej dzieci z trudnościami i zaburzeniami rozwojowymi (także zespołem Aspergera, autyzmem), o specjalnych potrzebach edukacyjnych, m.in. niepełnosprawnych ruchowo i intelektualnie, z nadpobudliwością psychoruchową, trudnościami w nauce. Prowadzę także Indywidulaną Stymulację Słuchu Johansena.
Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyte m.in. na obozach terapeutycznych w USA (Camp Virginia Jaycee), w Centrum Rehabilitacji, Edukacji i Opieki TPD „Helenów” oraz w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii. Jestem też instruktorką harcerską z wieloletnią praktyką w wychowywaniu i dbaniu o wszechstronny rozwój dzieci.
Na co dzień pracuję w szkole podstawowej jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Dodatkowo realizuję program profilaktyczno – wychowawczy pt. „Spójrz Inaczej” oraz „ Edukacja przez szachy w szkole.
Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną, a także ze sprzężeniami - dysfunkcje ruchu, wzroku, słuchu oraz dziećmi nie porozumiewającymi się mową werbalną. Pracuję w szkole specjalnej.
Zajmuje się terapia i diagnoza Integracji sensorycznej. Doświadczenie nabywałam pracując w poradniach pedagogiczno- psychologicznych. W terapii stawiam na zaangażowanie oraz na jak najlepsze zrozumienie problemów i potrzeb dziecka .
W pracy z dziećmi bliskie jest mi podejście porozumienia bez przemocy(NVC), które jest oparte na zrozumieniu i wzajemnym szacunku.
W pracy dziećmi zależy mi, aby czuły się zrozumiane i bezpieczne. Codzienna praca z wychowankami daje mi wiele satysfakcji co motywuje mnie do poszerzania swojej wiedzy jako terapeuta integracji sensorycznej.
Pracuję w szkole podstawowej, prowadzę zajęcia artystyczne, posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu. Ukończyłam kurs z zakresu pierwszej pomocy.
Stawiam na terapię, która integruje elementy dobrej zabawy. Umiejętności nabyte w ten sposób nie tylko znajdą zastosowanie w życiu codziennym, ale będą również stanowić fundament do dalszej nauki.
Pracy z dziećmi uczę się od najlepszych. Pod czujnym okiem mamy wymyślam nowe atrakcje, scenki i gry, które łaczą zabawę z treningiem umiejętności społecznych.